Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Alive!

Av Maria - 7 september 2011 00:02

Jag tänker mest bara berätta att jag lever. :) Flytten har inneburit en del tekniska bekymmer såsom bortfall av tv-kanaler och internet. Men nu börjar saker och ting ordna till sig så vi har fått igång alla tv-kanaler, internet funkar väl sådär men det är iaf tillräckligt så man kan surfa runt lite. :)

Lägenheten är UNDERBAR! Förvisso fortfarande ganska stökig å med grejjer överallt men den kommer bli så sjukt galet helt perfekt när vi e klara så jag kommer ALDRIG vilja flytta härifrån. 

Nina och Rikard som vi hyr av e så jäkla trevliga å jag tror utan tvekan att det kommer bli supernajs att bo här med dom. 

Kunde helt enkelt inte bli bättre just nu.


Har varit lite fnurrigt på tråden med mannen men det börjar åxå ordna upp sig. Har varit lite gnabbigt, mest troligt för att vi båda varit trötta och haft mycket att tänka på. Men det känns som det vänder nu när även allt annat börjar falla på plats.


Har varit hundvakt åt farbror Junior en vecka nu men i morgon får lilleman åka hem. Kommer bli tomt utan snarknisse men ska bli lite lite mysigt å få mysa själv med offi igen. :) Men jag tror verkligen offi har trivts med sällskapet för dom har busat och verkar haft väldigt roligt ihop iaf. 


Nähe. Upp mitt i ottan i morgon för de e dax för avtalskonferens på sundsgården. 


Sov gott mina vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 mars 2012 23:53

Sången om vårt liv är bara vår. Det är bara du och jag som kan sjunga den. Den spelas med många olika melodier, den sjungs i olika toner. Men den är vår. Vi sjunger den. Tillsammans. Och även om det ibland låter falskt och blir fel, så hade j...

Av Maria - 28 december 2011 23:59

Sådär.   Va ju ett tag sen igen. Är rätt kass på å ta mej tiden att sätta mej framför datorn och när jag väl gör det så är det oftast bara korta stunder å då blir de inte mycke te bloggande inte. nähepp. kasst!   Anyway. Julen är över. Jag ha...

Av Maria - 26 november 2011 02:34

Av Maria - 26 november 2011 02:31

vi testar att blogga lite här åxå. Test test!

Av Maria - 26 november 2011 01:57

Det är på nätterna jag grubblar. De e på nätterna tankarna far runt.  De e därför jag gillar att ha tv:n på tills jag somnar för då kan jag fokusera på den istället för alla jobbiga tankar. Dom där jäkla öronpropparna å tjutet i öronen är inte särs...

Presentation


Liten. Envis. Och ganska jävlig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards