Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Maria - 1 oktober 2011 23:22

Är en vända på ön. Kände att de va dax att få känna doften av salta stänk, vinden som viner och solen som värmer. Precis just sådär som den lixom bara gör på öland. :)

Har förärat min kära farmor å farfar ett besök, som va väldigt uppskattat. Jag hade inte sagt att jag skulle hit till ön så när farmor fick se mig i köket så blev hon lite paff. Kul å chocka lite. ;)

Har hängt med syskonen, som åxå är här hela helgan. Vi har klämt ihop oss hos mormor å morfar hela högen så i natt sov jag på en madrass i tvättstugan. Men i morse flydde morfar fältet och valde att tillbringa natten på annan sovplats så nu övertog jag hans bäddrum å knölade ner mej i hans säng. :) Helt okej liv skulle jag nog vilja säga.

Vädret e ju dessutom helt underbart så vad kan väl då vara bättre än en helg på underbara, höstiga, vackra Öland! :D


Presentation


Liten. Envis. Och ganska jävlig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards